Skogspromenad och revybesök

07:10 väckte Kristian mig imorse! Tack för den! ;-) Nej, det var faktiskt inte så farligt. Jag vände mig om och somnade om igen i någon timme. Strax efter åtta gick vi ner för att äta frukost och gud vad gott det var med frukost! Svinhungriga var vi båda två. =)

När vi hade käkat begav vi oss ut på en skogspromenad på en timme. Helt underbart! Det är så skönt att gå en runda på förmiddagen, då har man kommit igång sedan. Min syster ska ha fest här ikväll för sina klasskompisar så vi åkte ner till Hylte en runda också för att inhandla all mat inför kvällens händelser. Snackade med lite gamla kollegor på Konsum. Gud vad jag saknar gemenskapen vi hade på Konsum när jag sommar- och extrajobbade där. Vi hade så grymt roligt!

Nu när vi har kommit tillbaka ska jag följa med mamma ut på en promenad. Det ska bli skönt! Jag känner mig så pigg i kroppen och huvudet nu för tiden, härligt! Det har jag inte gjort sedan i våras!

Ikväll ska jag, Kristian och mor och far på Falkenbergsrevyn vilket ska bli väldigt spännande! Den har fått mkt bra kritik.

Dags att sticka, syrran ropar på mig!

Take Care! ♥