Sluttampen

Nu är sluttampen nära. Jag börjar känna att jag har kolla på det och jag har hälften kvar at repetera. Just nu känner jag bara att det är så många olika teorier och perspektiv att det är svårt att skilja på dem. I vanliga fall brukar jag inte plugga någonting dagen innan tentan just för att få släppa allt och få lite distans till det men den tiden finns inte denna gång. Jag har i ju för sig inte tentan fören kl 10:30 imorgon så jag antar att jag hinner smälta det på vägen till Växjö.

Just nu käkar jag lunch och solen skiner utanför fönstret. Jag vill ut! Ut och röra på mig det går inte, inte än i alla fall. Mr K är på väg hem från Jönköping. Han har köpt en bokhylla till till tredje rummet och en urfin hylla till köket på IKEA. Det ska bli så himla kul att se reslutatet när den kommer upp!

Hoppas ni har en härlig söndag!