IKEA

Gud, vad jag älskar IKEA! Tänk om inte IKEA fanns! vad dyrt det skulle vara o piffa upp lägenheten då! även fast jag inte hade så mkt pengar, så blev det en del inhandlat..(diskställ, två dricksglas, musmatta, påslakanset, köksredskap, spetstyg, värmeljushållare och matta).. Jag och Camilla hade riktigt trevligt och det var faktiskt inte så mkt folk.. Trodde att det skulle vara hur långa köer som helst, men antagligen så var den värsta stormen igår. Jag kommer nog ta bussen ut till IKEA så gott som en gång i veckan, men samtidigt så ska man ju inte få för mkt av det goda. Så jag får nog hålla band på mig.. =)

Ikväll ska jag träffa Ann. Erika skulle ev. med också! har lite dåligt samvete över att jag inte har snackat med henne, men hon har visst jobbat jäkligt mkt. Ann skulle slå en pling till henne, så får se om hon är hos Ann när jag kommer.. Vi har inte planerat vad vi ska göra, men blir ev. en fika på stan. Ja, fikor på stan har jag hunnit men några nu när jag har varit här, eller snarare luncher.. =) men d e bara trevligt! tyvärr är det bara lite dyrt i längden.

Chefen, Dan, ringde innan. Ville att jag skulle jobba på lördag. Kerstin skulle ha jobbat, men har fortfarande inte repat sig sedan njurtransplantationen, vilket är fullt förståeligt, så om det är kris så sa jag att jag kunde, men vill egenligen inte.

Jag förstår inte varför jag alltid ska göra det så stressigt för mig.. Imorgon åker jag tåget till Nissaryd vid kl 9 på morgonen, kl 12.47 är jag i Landeryd och sen ska jag och Martina ta bussen till stan så fort som möjligt. jaja.. man lever bara en gång, som det så fint heter! Sen har jag inte träffat Hanna sen påsk, så det är baskemej dags nu! =)

Grubblandet har avtagit rejält, vilket är otroligt skönt! Har bestämt mig för att inte se på saker o ting så seriöst. Jag tror att jag kommer att må mkt bättre då!

Ha d gott!

Camilla

Hej! Ja vi hade en trevlig dag på Ikea. Fynden stod som spön i backen. Hade vi haft ett större fordon så hade nog den där fåtöljen som jag förälskade mig i nog åkt med hem. Men det får bli en annan gång. Det är som alltid lika trevligt att spendera lite tid med dig, då man blir på ett oerhört gott humör. Nej, nu är det väl dags att försöka att knoppa in om det ska bli någon tid till strandliv imorgon.