Lugn lördag

Skördefesten igår var jättemysig.. jag o camilla pratade skit och stannade lite då o då på ställen.. Såg en massa fin konst och fint hantverk. Det är skoj o kolla på sånt när man inte gör det så ofta.. =) Vi skulle ha åkt till Eketorps Borg och kolla på eldshowen men vi orkade inte det.. var så jäkla trötta! Svängde inom Grönhögsbröd istället och köpte tre limpor..så gott bröd! färskare får man nog leta efter. Det var fortfarande varmt! mums!

Idag sov jag till kvart i tio.. så skönt! var helt slut när jag kom hem.. somnade i bilen den sista biten.. hehe.. invigde mina nya stövlar också.. de var jättesköna! Idag ska jag bara ta det extremt lugnt! har varit nere på stan en runda, köpte ett par leggins och hyrde två filmer till kvällen.. det ska bli så skönt o bara slappa! Träffade på Anneli också.. hon flyttar imon till gbg.. blir lite tråkigt! men jag kan alltid gå in o prata med maria istället.. =)

Syrran ringde nyss! hon är totalt galen! men på ett härligt sett! hoppas att det går bra för henne ikväll på hennes dejt! =D känns som att jag lever genom henne just nu.. det händer typ ingenting i mitt liv just nu! känns bara allmänt meningslöst... man har sådana perioder ibland..

Lycka till ikväll syrran!

Ha en bra dag allihop!