vilken härlig dag!

Chalalalalalalala!

Idag är en bra dag, det känner jag på mig! vi vaknade vid halv åtta imorse. jag satte på lite lugn julmusik på datorn och tände lite ljus och lade mig sedan i sängen igen. Det är så det ska vara en lördagsmorgon. En massa mys. =)

Nu har vi käkat frukost och flummat lite här. Snart ska vi ta bilen bort till Rusta för att kolla på lite inslagspapper och ljus. Det regnar ute så vi struntar i att gå dit. Sedan blir det en tur på samhället. Ska försöka hitta en klänning till julafton. jag kommer säkert inte hitta någon bara för att jag verkligen vill göra det.

I eftermiddag blir det julgodisbak och sedan en långpromenad. En perfekt dag blir det med andra ord.

Ikväll är det final i dansbandskampen. Fasen vad kul det ska bli att se det! Håller på att ladda hem Sunes jul nu också. Vi fick ett ryck här och kände att vi ville se på det! =) Det är ingen jul utan Sune! De skulle visa repris på den ett år istället för en ny julkalender! Håller ni inte med?

Nähä, dags att sticka!
 
Take Care!