Middag, spelning och lite mys

Nu är det snart helg. Det ska bli skönt! Det kommer bli en händelserik helg men förhoppningsvis så är jag lite utvilad när måndagen kommer igen.

Imorgon har jag min näst sista spelning med bandet. Det ska faktiskt bli jätteskoj. Var ett tag sedan jag stod på scenen nu. Jag hoppas bara att jag kommer ihåg allt bra. Det finns inget värre än när man står där och ska börja själv och ha tonen i huvudet och man sjunger helt fel tonart. Självklart upptäcker man inte det förren grabbarna har börjat spela. Jag kollar åt vänster och ser Fredrik mima, fel tonart!!!! Febrilt försöker man hitta den rätt och oftast hittar man den till refrängen men fasen, det är inte roligt!!!!!

Ikväll är det middag hos min kusin och hans kära sambo Carro. det ska bli jätteskoj. Båda två är sjukt duktiga på att laga mat. Carro gillar även att baka och göra efterrätter så det kan bara inte gå fel! Jag har sparat mig hela veckan för det här! ;-)

På jobbet idag är det ganska mkt att göra faktiskt. Känns härligt! Dagen kommer med all säkerhet gå jättefort. =) Tänk om alla dagar kunde få vara sådana!

Dags att fortsätta regga offerter.

Take Care!