Jag ser det snöar!

Gud vad underbart det är ute nu! Snöflingorna faller ner och det blir ett allt tjockare täcke med snö på marken. Detta är ju helt klart den perfekta julklappen, håller ni inte med?



Helgen var kanon! Vi hade det underbart i Blidsberg, dock avslutades den lite tråkigt då jag på något sett blivit matförgiftad och spenderade några timmar på toaletten på natten. Just i det ögonblicken trodde jag inte att jag skulle klara av att jobba igår men det gick. Jag fick drygt 5 timmar sömn och klarade med nöd och näppa av bilturen ner till Anderstorp. Sedan mådde jag inte bra igår, det kan jag inte påstå men jag klarade av arbetsdagen. Ganska stolt över det faktiskt. Ställde mig på vågen i morse och incidenten resulterade i -1 kg. Magen är dock inte riktigt i form ännu och jag är ganska trött och seg. Men det blir ändå en promenad efter jobbet idag, lite frisk luft skadar aldrig? Kanske tar jag några löpsteg också.  

Imorgon är det sista dagen att posta julkorten, jag gjorde mina igår och ska skicka iväg dem idag. Det måste bara inhandlas frimärken först!

Hoppas ni har en härlig tisdag!