Körövning eller?

Ja, idag blev det en extra lång körövning, fast vi sjöng inte i mer än 40 min eftersom det skulle vara årsmöte och lite mat idag. Maten tackade jag absolut inte nej till men årsmötet var ganska så segt. När klockan var halv tio började jag titta på klockan och kände att jag blev allt tröttare. Men jag genomled det också! ;-)

Sedan jag kom hem från Kristian har jag bara tagit det allmänt lugnt. Jag kollade på två avsnitt av Ugly Betty, gick en runda på 1 tim, lade en ansiktsmask (otroligt uppfriskande!) och spelade lite Sims. Tjejen som jag spelar med nu lyckades att bli för gammal. Efter 30 dagar är deras vuxna liv slut men man kan förhindra det genom att dricka ett livselixir, det krävs dock att personen är på toppenhumör och det lyckades min aldrig bli för jag hade fullt upp med att ta hand om hennes unge. Jag blev inte nöjd med andra ord! =) så kan det vara att vara ensamstående förälder i Sims och så är det säkert i verkliga livet också. Allt går inte som på räls och man hinner inte riktigt med sig själv då man sätter barnet/barnen i första rum.

Nu ska jag sova, är jättetrött!

Sov så gott! ♥