Måndag

Idag är det ny vecka, nya tag. Min vecka kommer vara fylld med lite blandade saker. Imorse bar det av till Växjö för distansträff. Där har jag spenderat dagen och vi har hunnit med 3 föreläsningar. *pust* Jag var helt slut när sista var slut vi kl sex. Jag fick erbjudande om att följa med några i klassen ut och äta men jag kände verkligen inte för det. Jag kände att jag behövde luft! Så jag åkte istället till vandrarhemmet med ett stopp på ICA på vägen för att handla lite kvällsmat och frukost.



I föreläsningssalen är det bekvämt och varmt som gäller. Det är alltid kallt i föreläsningssalarna här i Växjö. Idag blev det Gina Tricot rakt igenom, jeans, vit långärmad trikåtop och stickad tröja därifrån. Min stora ring från Glitter åkte på också, en favorit numera.



Jag hittade ett par gamla örhängen från H&M som fick ryka på. Jag är så tacksam för att jag köpt så mycket smycken förr. Nu när kontot är ansträngt är det skönt att kunna variera sig trots att man inte köper något nytt!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kram ♥