Perfect weekend

Den här helgen har varit riktigt bra! Tjejmiddagen i fredags var urtrevlig (som vanligt när vi träffas). Igår tog jag sovmorgon till kvart över tio. Dock inte planerat utan det bara blev så. Så kan det gå ibland! På eftermiddagen tränade jag och på kvällen grillade jag och systeryster och drack gott. Sedan tog vi cykeln upp till vänner till familjen där mor och far var. Där blev vi sittandes till halv tre inatt. Oops! Idag är jag ganska seg, men vad gör det? Jag är ledig och tänker njuta av ledigheten och ha det gött! På förmiddagen idag har jag, mina systrar och en vän varit på loppis. Jag kom därifrån med två gamla kakburkar. De skall få flytta in i köket hemma. 
 
Tanken var att jag skulle åka hem idag, men när mamma frågade om jag ville följa med till Ullared imorgon så kunde jag inte riktigt säga nej. :) Mr K jobbar över imorgon så det spelar inte så himla stor roll, förutom att jag inte får träffa honom i helgen. Saknar honom! Men snart är det semester för honom också. Bara en vecka kvar! Jippie! 
 
Hoppas ni har en fantastisk helg! 
 
Kram ♥