Mitt i veckan

Då var onsdagen här. Redan? Vad hände? Men för min del gör det inte särskilt mycket. Förutom att det känns som att tiden går så himla fort, så fort att jag nästan inte hänger med. Känner ni så också? 
 
Efter jobbet idag har jag gjort matlådor till oss torsdag och fredag. Jag testade något nytt, en blomkålsgratäng med kantareller och bacon. Det lät riktigt smarrigt. Nu återstår det att se om det blev det också. Hoppas det! Sedan har jag och Mr K varit ute och gått en runda. Vi gick förbi Coop för att handla lite inför kvällen. Svärföräldrarna kommer ev. förbi en runda för att käka kvällsmat. 
 
Ikväll är det också dags för speeddatingen på Bonde söker fru. En favorit, minst sagt! Det är så kul att se hur det går för dem, när det inte funkar alls och när det verkligen klickar direkt. 
 
 
Har ni haft en bra dag? 
 
Kram ♥