Spinning

 
Igår på spinningen tog jag det ganska lugnt. Samtidigt märkte jag att jag kunde hänga med i tempot hela tiden utan att känna mig supertrött. Så skönt! Jag misstänker nämligen en förkylning. Jag vaknade med grym träningsvärk igår efter cirkelgympasset i tisdags. Det brukar jag aldrig få annars. Ett tecken på att min kropp inte återhämtat sig lika snabbt som vanligt = infektion. Men, jag är inte sämre idag. Thank God! Träningsvärken är dock kvar. :) 
 
Idag blir det vilodag för kroppen, men inte för stämbanden. Körövning nästa! 
 
 
 
Sofia

Låter härligt. Hoppas förkylningen håller sig borta också. :)

Svar: Ja, än så länge är det borta. Hoppas det håller sig så! :)
Sweet Mary

Marie

Ohh både kör och spinning låter roligt och riktigt med en vilodag

Svar: Ja, det var riktigt kul! Vi skrattade mycket på körövningen igår. :)
Sweet Mary

Karin

Eller hur, man känner skillnad på vanlig träningsvärk och "förkylningsträningsvärk". Själv har jag vanlig idag och hoppas det stannar vid det för det är rätt skönt:) Hoppas du inte behöver bli sjuk!

Svar: Ja, det hoppas jag också! Än så länge ingen förkylning! :)
Sweet Mary