Helgen i bilder

 
Helgen började på bästa sätt med god frukost framför ett avsnitt av Heart of Dixie. Så mysig den serien är. Nu när säsong 4 av Pretty Little Liars är sedd måste jag ju hitta något annat. 
 
 
Mellan halv tio och halv två befann jag mig i Carolikyrkan för rep av Johannespassionen. Det börjar verkligen ta form nu. Härlig känsla. 12 april är det konsert. Det närmar sig minst sagt med stormsteg. 
 
 
Framåt kvällen blev det en promenad bort runt Ramnasjön. Så underbart! 
 
 
Solglasögonen åkte på för första gången också. Men jag behöver verkligen ett par nya. Den här gången får det nog faktiskt bli ett par tidlösa klassiker, ett par pilot från Ray Ban. Kanske en födelsedagspresent till mig själv. 
 
 
När jag kom hem festade vi till det med pizza och en film. Pizza är riktigt gott när man inte käkar det så ofta. 
 
 
Efter en stadig frukost blev det en långtur på cykel idag. Efter 2 timmar kom jag hem, sketslut och hade cyklat 5 mil. En bra värdemätare helt klart och detta måste det minst bli varje helg fram till loppet 8 juni. Målet är att cykla 100 mil innan dess och det skall nog gå. Den här veckan har börjat bra med nästan 11 mil. 
 
 
Ja, cykling kommer ni nog få läsa en hel del om nu de senaste månaderna eftersom det blir en stor del av mitt liv. 
 
Efter cykelturen åkte vi till Gällstad för shopping av cykelbyxor (finns det något fulare?!) och fika hos vänner. Vi skulle gått på visning men förvirrade jag tog fel på dag. Den var ju igår. Menmen. Vi var egentligen inte superintresserade, men ville kolla för erfarenhetens skull. Det var inte menat helt enkelt. Det kommer fler hus. 
 
Hoppas ni haft en toppenhelg!
 
Kram 
Karin

Åh vilken härlig helg:)

Svar: Ja, det var det verkligen! :)
Sweet Mary

Clara

Låter som en härlig helg!

Svar: Ja, det var det verkligen! :)
Sweet Mary