Träningssug

Jag ska verkligen inte klaga över min graviditet (det har jag skrivit många gånger innan). Jag joggade sista gången i v. 28, jag simmar 1,5 km fortfarande utan problem, jag styrketränar med samma tyngder som innan graviditeten och jag har inte haft några direkta krämpor.
 
Men vet ni vad jag saknar? Att totalt köra slut på mig själv. Jag saknar att springa utav bara helsike tills jag hyperventilerar, att styrketräna med hög intensitet, att göra burpees (trodde aldrig att jag skulle tycka det) och att ge mig ut på en 5 mils cykelrunda och bara mala tills benen bränner.
 
Mitt träningsmål för 2016 är att komma tillbaka till min form innan graviditeten. Sedan har jag inga som helst krav på mig själv att komma dit till sommaren. Herre Gud! Jag ska klämma ut en unge i slutet på mars, det är ju inte ens rimligt! Men kanske i december om jag inte får en extremt jobbig förlossning och sedan har en unge som inte vill sova på nätterna. Skulle så bli fallet så tar jag det därifrån. Små, men rätt steg tillbaka är den bästa vägen att gå tror jag, och att inte stressa. Vad tror ni?
 
A trip down the memory lane:
 
 
Premiärturen på Lexan för snart 2 år sedan.
 
 
Svettiga löpintervaller på Friskis och Svettis.
 
 
Svettig och trött efter en löprunda i Tvärredsskogarna.
 
Sist men inte minst: Laddad till tusen och nervös som satan innan Halvvättern 2014. Lever fortfarande på att några karlar jag sällskapade med en stund trodde att jag var tävlingscyklist. Det ni! :)
Ser så mycket fram emot nästa cykellopp! Det är sådan kick!
 
 
Har ni några träningsmål för 2016?