Midsommar

 
Då var årets midsommarhelt över och jag har tagit rekordlite kort. Fy skäms på mig! Jag fyndade en vit klänning på Kappahls rea i torsdags som fick ryka på. Jag brukar inte vara ett fan av vita klänningar/kjolar/byxor, men den här satt som en smäck och då slog jag till direkt. Jag hade beställt två klänningar från Ellos i förra veckan som jag tänkte ha på Agnes dop nästa helg, men de hade gjort en stor bluder och skickat två helt andra klänningar. Så besviken jag blev!
 
Midsommarafton firade vi hos goda vänner med sillalunch, lekar, fika, och grillning på kvällen. Så himla trevligt och bra fixat! Grädden på moset var ju helt klart det fina vädret också! Vi satt ute till halv ett på kvällen.
 
Igår tog vi det lugnt. Mr K var iväg på logfest med sina killkompisar och bror. Jag stannade hemma med Agnes och det kändes faktiskt riktigt skönt! Idag tar vi det piano och plockar lite här hemma. Strax blir det träning för min del. Egentid när den är som bäst!
 
Hoppas ni haft en härlig midsommarhelg!