Träning

Träningssuget har inte direkt försvunnit utan jag är mer peppad än någonsin att höja intensiteten. Nu har jag börjat styrketräna så smått med fokus på att aktivera bålen. Förutom det raska promenader nästan varje dag med barnvagnen. Än är det inga hopp eller stå på ett ben som gäller eftersom bäckenbotten fortfarande är mjuk. Med andra ord ingen löpning heller. Nästa vecka ska jag på efterkontroll och då får jag reda på om allt ser bra ut. Just nu hade jag blivit gladare än gladast om den visar att jag kan börja cykelträna.
 
Jag har varit ute och gått själv två gånger sedan Agnes kom och vilken härlig känsla! Bara att kunna gå överallt, över stockar och sten, utan att tänka på barnvagnen är sådan lyx.
 
 
 
 
Helt klart egentid när den är som bäst!
Linda

Åh, vilka härliga bilder! :)